Kontrole i audity zewnętrzne

Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych

sprawuje pieczę nad należytym wykonywaniem zawodu,

z najwyższą starannością kształci, pomaga i reprezentuje swoich członków

 

CERTYFIKAT PN-EN ISO 9001:2015

 

W dniu 14 października 2024 r. w DOIPiP odbył się audyt nadzoru przeprowadzony przez audytora z niezależnej jednostki certyfikującej DEKRA Certification Sp. z o.o. Celem audytu była weryfikacja i ocena stopnia zgodności odnośnie spełnienia wymagań określonych w normie PN-EN ISO 9001:2015-10.

Zakres audytu, to: kształcenie pielęgniarek i położnych, prowadzenie rejestrów, stwierdzenie prawa wykonywania zawodu. Ponadto podczas audytu została zweryfikowana skuteczność działania Systemu Zarządzania Jakością w DOIPiP we Wrocławiu. 

Audyt nie wykazał żadnych niezgodności.

Na podstawie raportu z audytu nadzoru stwierdzono, że system zarządzania jakością w Dolnośląskiej Okręgowej Izbie Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu odpowiada wymaganiom normy PN-EN ISO 9001:2015-10.

Tym samym certyfikat został utrzymany.

System zarządzania jakością w DOIPiP został wdrożony w 2013 r. Od tego czasu jest utrzymywany i stale doskonalony. 

Dowodem na to są nie tylko pozytywne oceny otrzymywane podczas audytów przeprowadzonych przez audytorów niezależnej jednostki certyfikującej, ale przede wszystkim ciągle rosnąca satysfakcja Klientów.

 

Powyższe zobowiązanie zostało określone w Misji oraz w Polityce jakości.

 

MISJA

 

Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych sprawuje pieczę nad należytym wykonywaniem zawodu, 
z najwyższą starannością kształci, pomaga i reprezentuje swoich członków.

 

 

POLITYKA JAKOŚCI

 

Przewodnicząca, Rada i Prezydium Dolnośląskiej Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu, zobowiązują się niniejszym, że cały potencjał, umiejętności i doświadczenia personelu naszego biura we Wrocławiu jest wykorzystany do zaspokajania potrzeb Klientów przez zapewnienie realizacji zadań statutowych przy uwzględnieniu wymagań prawnych i zasad racjonalnej gospodarki finansami samorządu.

Nasza organizacja ciągle doskonali i rozwija swoje procesy w celu osiągania coraz większego zaufania Klientów 
i ich zadowolenia z dostarczanych usług.

Podstawą realizacji tej Polityki Jakości jest wdrożenie i stosowanie Systemu Zarządzania Jakości zgodnego 
z wymaganiami ISO 9001.

Gwarancją skutecznej realizacji tej Polityki jakości jest planowanie celów dotyczących jakości i ich realizowanie, poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników oraz odpowiednią współpracę z dostawcami
i partnerami samorządu. Ponadto założenia Polityki jakości oparte są na:

  • ocenę zidentyfikowanych ryzyk mających wpływ na funkcjonowanie Izby,
  • ochronę danych powierzonych przez Klientów jako nieodzowny element świadczenia usług,
  • zgodność z przepisami prawa,
  • stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji personelu,
  • tworzenie partnerskich relacji ze wszystkimi kontrahentami, w tym z dostawcami.

Niniejsza Polityka jest obowiązująca i realizowana w biurze Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu.