Kontrole i audity zewnętrzne
Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych
sprawuje pieczę nad należytym wykonywaniem zawodu,
z najwyższą starannością kształci, pomaga i reprezentuje swoich członków
CERTYFIKAT PN-EN ISO 9001:2015
W dniu 14 października 2024 r. w DOIPiP odbył się audyt nadzoru przeprowadzony przez audytora z niezależnej jednostki certyfikującej DEKRA Certification Sp. z o.o. Celem audytu była weryfikacja i ocena stopnia zgodności odnośnie spełnienia wymagań określonych w normie PN-EN ISO 9001:2015-10.
Zakres audytu, to: kształcenie pielęgniarek i położnych, prowadzenie rejestrów, stwierdzenie prawa wykonywania zawodu. Ponadto podczas audytu została zweryfikowana skuteczność działania Systemu Zarządzania Jakością w DOIPiP we Wrocławiu.
Audyt nie wykazał żadnych niezgodności.
Na podstawie raportu z audytu nadzoru stwierdzono, że system zarządzania jakością w Dolnośląskiej Okręgowej Izbie Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu odpowiada wymaganiom normy PN-EN ISO 9001:2015-10.
Tym samym certyfikat został utrzymany.
System zarządzania jakością w DOIPiP został wdrożony w 2013 r. Od tego czasu jest utrzymywany i stale doskonalony.
Dowodem na to są nie tylko pozytywne oceny otrzymywane podczas audytów przeprowadzonych przez audytorów niezależnej jednostki certyfikującej, ale przede wszystkim ciągle rosnąca satysfakcja Klientów.
Powyższe zobowiązanie zostało określone w Misji oraz w Polityce jakości.
MISJA
Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych sprawuje pieczę nad należytym wykonywaniem zawodu,
z najwyższą starannością kształci, pomaga i reprezentuje swoich członków.
POLITYKA JAKOŚCI
Przewodnicząca, Rada i Prezydium Dolnośląskiej Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu, zobowiązują się niniejszym, że cały potencjał, umiejętności i doświadczenia personelu naszego biura we Wrocławiu jest wykorzystany do zaspokajania potrzeb Klientów przez zapewnienie realizacji zadań statutowych przy uwzględnieniu wymagań prawnych i zasad racjonalnej gospodarki finansami samorządu.
Nasza organizacja ciągle doskonali i rozwija swoje procesy w celu osiągania coraz większego zaufania Klientów
i ich zadowolenia z dostarczanych usług.
Podstawą realizacji tej Polityki Jakości jest wdrożenie i stosowanie Systemu Zarządzania Jakości zgodnego
z wymaganiami ISO 9001.
Gwarancją skutecznej realizacji tej Polityki jakości jest planowanie celów dotyczących jakości i ich realizowanie, poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników oraz odpowiednią współpracę z dostawcami
i partnerami samorządu. Ponadto założenia Polityki jakości oparte są na:
- ocenę zidentyfikowanych ryzyk mających wpływ na funkcjonowanie Izby,
- ochronę danych powierzonych przez Klientów jako nieodzowny element świadczenia usług,
- zgodność z przepisami prawa,
- stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji personelu,
- tworzenie partnerskich relacji ze wszystkimi kontrahentami, w tym z dostawcami.
Niniejsza Polityka jest obowiązująca i realizowana w biurze Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu.