Kontrole i audity zewnętrzneKontrole i audity zewnętrzne
(wersja z dnia: 2018-11-09 13:21:12)

Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych

sprawuje pieczę nad należytym wykonywaniem zawodu,

z najwyższą starannością kształci, pomaga i reprezentuje swoich członków

 

CERTYFIKAT ISO 9001:2015

 

W dniu 26 czerwca 2018 r. w DOIPiP odbył się audyt nadzoru przeprowadzony przez firmę DEKRA Certification Sp. z o.o.

Celem audytu było sprawdzenie i ocena stopnia spełnienia wymagań określonych w normie PN-EN ISO 9001:2015-10.

Zakres audytu, to: kształcenie pielęgniarek i położnych, prowadzenie rejestrów, stwierdzenie prawa wykonywania zawodu.

Ponadto podczas audytu zostało zweryfikowanie przejścia na wymagania nowej normy oraz skuteczność działania Systemu Zarządzania Jakością w DOIPiP we Wrocławiu. Audyt nie wykazał żadnych niezgodności.

Na podstawie raportu/sprawozdania zaudytu nadzoru stwierdzono, że system zarządzania jakością 
w Dolnośląskiej Okręgowej Izba Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu odpowiada wymaganiom normy PN-EN ISO 9001:2015-10.

 

System zarządzania jakością w DOIPiP został wdrożony w 2013 r. Od tego czasu jest utrzymywany i stale doskonalony. Dowodem na to są nie tylko pozytywne oceny otrzymywane podczas audytów przeprowadzonych przez audytorów niezależnej jednostki certyfikującej, ale przede wszystkim ciągle rosnąca satysfakcja Klientów.

PonadtoCzłonkowie Rady Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu dążąc do spełniania potrzeb i oczekiwań Klientów i innych stron zainteresowanych deklarują osobiste zaangażowanie
w prace nad ciągłym udoskonalaniem systemu zarządzania jakością zgodnego z normą ISO 9001 oraz zobowiązują się do zapewniania niezbędnych zasobów, podkreślając zarazem wagę znajomości i przestrzegania obowiązujących wymagań ustawowych i urzędowych regulujących wykonywany zakres działalności.

Powyższe zobowiązanie zostało określone w Misji oraz w Polityce jakości.

 

MISJA

 

Dolnośląska Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych sprawuje pieczę nad należytym wykonywaniem zawodu, 
z najwyższą starannością kształci, pomaga i reprezentuje swoich członków.

 

 

POLITYKA JAKOŚCI

 

Przewodnicząca, Rada i Prezydium Dolnośląskiej Okręgowej Rady Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu, zobowiązują się niniejszym, że cały potencjał, umiejętności i doświadczenia personelu naszego biura we Wrocławiu jest wykorzystany do zaspokajania potrzeb Klientów przez zapewnienie realizacji zadań statutowych przy uwzględnieniu wymagań prawnych i zasad racjonalnej gospodarki finansami samorządu.

 

Nasza organizacja ciągle doskonali i rozwija swoje procesy w celu osiągania coraz większego zaufania Klientów 
i ich zadowolenia z dostarczanych usług.

 

Podstawą realizacji tej Polityki Jakości jest wdrożenie i stosowanie Systemu Zarządzania Jakości zgodnego 
z wymaganiami ISO 9001.

 

Gwarancją skutecznej realizacji tej Polityki jakości jest planowanie celów dotyczących jakości i ich realizowanie, poprzez zaangażowanie wszystkich pracowników oraz odpowiednią współpracę z dostawcami i partnerami samorządu. Ponadto założenia Polityki jakości oparte są na:

- ocenę zidentyfikowanych ryzyk mających wpływ na funkcjonowanie Izby,

- ochronę danych powierzonych przez Klientów jako nieodzowny element świadczenia usług,

- zgodność z przepisami prawa,

- stałe podnoszenie wiedzy i kwalifikacji personelu,

- tworzenie partnerskich relacji ze wszystkimi kontrahentami, w tym z dostawcami.

 

Niniejsza Polityka jest obowiązująca i realizowana w biurze Dolnośląskiej Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych we Wrocławiu.